środa, 4 czerwca 2014

Wracam!

Hej!
Tak wiem, powinnam zacząć od wielkich przeprosin. I tak też zrobię. Musicie mi na prawdę wybaczyć tak dłuuugą przerwę. Aczkolwiek uwierzcie na słowo w życiu czasem, są gorsze rzeczy niż brak internetu. Powoli wracam do normalności, mimo to i tak chcę podziękować tylu osobom, które tu jeszcze zostały. W ciągu najbliższych 2 tygodni pojawi się nowy rozdział. Obiecuję.
Przysięgam, że wracam do pisania. Przerwa była po części zależna ode mnie, a po części nie. Czasami niektóre wydarzenia, dzieją się nie spodziewanie.
Tak czy inaczej, w tej całej chaotycznej notce chciałam jeszcze raz Was przeprosić i poinformować, że wracam.
Kocham Paulinię i obiecałam sobie, skończyć tą historię.
Oczekujcie w najbliższym czasie rozdziału. W końcu nie mogę przestać pisać, kiedy tylko 5 części zostało do końca.
Pozdrawiam i dziękuję, że tu zaglądacie.
Kilulu :*

16 komentarzy:

  1. JAKIE 5 CZEŚCI ! co to ty chcesz to już skończyć ? ja sie chyba zabije...! albo lepiej ciebie zabije..... ja to skończysz !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, ze wracasz. Rozumiemy, każdemu może coś sie stać i nic nie można zrobić, ale mam prośbę, jak następnym razem nie dodasz rozdziału, to zostaw tylko wiadomość. Bo inaczej potem nie wiemy czy czasem nie porzuciłaś pisania
    Pozdrawiam i mocno ściskam.
    Mroczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku mocno Cię ściskam i śle całusy :) a teraz czekam na kolejny rozdział, naprawdę zaczynałam się martwić, że zniknęłaś na zawsze :)x

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że wróciłaś, bo już się za tobą stęskniłam : *
    Jak to tylko 5 części? :C Ranisz mnie, dziewczyno xd Ale jedynie pociesza mnie fakt, że w tych ostatnich najwięcej się dzieje ;)
    Pozdrawiam
    Seo

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper, że wracasz! Już sie martwić zaczęłam czy może sie coś stało, czy postanowiłaś nas olać xD Czekam z niecierpliwością na kolejne części i zapraszam do nas ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział <3
    Ps.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko! Dostajesz jednego wielkiego kopa w tyłek za to, że cię nie było! ;* ale wspaniale, że jesteś! czekam na kolejny kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybaczam ;) Sama trochę zaniedbałam swojego bloga, więc nie mam do Ciebie żadnych pretensji.
    Pozdrawiam i czekam na te 5 rozdziałów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam to sama też zniknęłam na jakiś czas, ale wracam i cieszę się ze Ty też! Mam nadzieję że niebawem dodasz mi notkę, którą z chęcią przeczytam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Awww tak się cieszę że wracasz! Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału ^^ Ale jak to ostatnie kilka i koniec! Nie tak nie może być! JA LICZE NA 2 SERIE! kocham Paule ♥♥♥♥

    A tak w ogóle to w końcu po 2 miesiącach nieobecności udało mi się napisać 7 rozdział! Jak będziesz mieć chwile czasu to zapraszam!
    http://between-the-immortality-and-destiny.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. 5 części?! Przecież tu jest tyle wątków... Nie przestawaj pisać, to niemoralne. Nie rób nam tego :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Zostałaś nominowana do VBA :)
    Po szczegóły zapraszam tu:
    http://wladyslawiga.blogspot.com/2014/06/versatile-blogger-award.html
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I jak tam idzie pisanie ?
    Przepraszam, że pytam ,ale jestem strasznie ciekawa :) pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy nowy rozdział ?
      ja już powoli umieram..!! z braku dalszych części !!

      Usuń
  14. Hej, Kilulu gdzie Ty jesteś, co?
    Kiedy nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  15. No właśnie Kilulu... Kiedy nowy rozdział?? Dwa tygodnie już minęły i ja po prostu muszę przeczytać resztę części bo umrę... XD Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń